რეფლექსია
ტრენინგი
intel
პროექტებით სწავლება.
პროექტის
ტრენერი ქალბატონი- მეგი კაპანაძე.
ტრენინგის
კურსი დავიწყე- 11 .06 .2016
წ - დავამთავრე- 07 .07 .2016 წ..
პროფესიული განვითარების მიზნით
დავგეგმე ტრენინგი
,,intel'' პროექტებით სწავლება
. აღნიშნული პროექტი საინტერესო და ნაყოფიერი იყო ჩემთვის და ვთვლი,
რომ intel პროექტებით სწავლების ეს
ფორმატი ,რომელიც ამ ტრენინგმა შემოგვთავაზა არის კარგად მორგებული მოსწავლეთა საჭიროებებზე.
ვთვლი ,რომ ამ ფორმატით და მეთოდებით პროექტის
დაგეგმეა მომცემს მაღალ შედეგს და
მოსწავლეებს კარგად განუვითადებათ პროექტზე მუშაობის უნარ -ჩვევები.
პირველი დღიდანვე შევუდექით აქტიურ და ნაყოფიერ მუშაობას . გავეცანით პროექტებით სწავლების მიზნებს,21 საუკუნის სტანდარტებს , განვიხილეთ პროექტის ,,კონკია'' გეგმა. შემდეგ იდივიდუალურად მოვიფიქრეთ იდეაში რა პროექტზე ვიმუშავებდით . მე გადავწყვიტე მემუშავე პროექტზე ,,მოგზაურობა დინოზავრების ნაკვალევზე''. შევქმენი პუბლიკაცია . პუბლიკაციაზე მუშაობა ჩემთვის იყო საინტერესო და სასარგებლო სიახლე, რომელსაც აუცილებლად განოვიყენებ პრაქტიკაში ,რადგან ამით საშულება მექნება მივმართო ადმინისტაციას ,კოლეგებს , მშობლებს და აქტიურად ჩავრთო პროექტში. შემდეგ ჩემი პროექტის მიხედვით ვიმუშავე საგნის სტანდარტებზე და ასევე 21 -ე საუკუნის უნარებზე. ასევე საინტერესო ეტაპი აღმოჩნდა ჩემთვის მიმართულების მომცემ კითხვებზე მუშაობის პროცესი კერძოდ: 1 ზოგადი .2 თემატური და 3 შინაარსობრივი კითხვის მოფიქრება ,რომლებსაც დავუსვამ მოსწავლეებს და ამით მოვახდენ როგორც პროექტით მათ დაინტერესებას. ასევე მივიღებ გარკვეულ წარმოდგენას რა აზრი ექმნებათ მოსწავლეებს პროექტის თემატიკასთან დაკავშირებით.
ასევე მომეწონა intel პროექტის შემოთავაზება მოსწავლეთა საჭიროება დავადგინო კოგნიტური სქემის ,,რა ვიცი ,რა მინდა ვიცოდე ,რა ვისწავლე "გამოყენებით .კოგნიტური სქემებს საკმაოდ აქტიურად ვიყენებ საგაკვეთილლო პროცესში თუმცა პროექტში მოსწავლეთა საჭიროებების დასადგენად გამოყენება საინტერესო სიახლე იყო ჩემთვის.
შემდეგ მოვამზადე პროექტის პრეზენტაცია . ვისწავლე პრეზენტაციაში ობიექტის ჩასმა ,რაც ასევე ძალიან მომეწონა და გამოვიყენებ პრაქტიკაში.შემდეგ გავეცანით საავტორო უფლებების და ბიბლიოგრაფიის დანიშნულებას და განვახორციელეთ პრაქტიკულად .
ჩემთვის
საინტერესო იყო ასევე მოსწავლეთა დაჯგუფების სხვადსხვა მეთოდები ,რომელთაც ასევე
აუცილებლად გამოვიყენებ მოსწავლეთა
დაჯგუფების დროს. ეს პროცესს სახალიხოს გახდის .
სიახლე იყო მოსწავლეთა ნიმუშების შექმნა . გაზეთის ,ბროშურის და პრეზენტაციის ნიმუშები
მოსწავლეს ასწავლის სწორად და გადეგმილად მუშაობას. შეფასებები ერთ -ერთი მნიშვნელოვანი ეტაპია
სწავლის პროცესში და აქ შემოთავაზებული შეფასებები, ასევე არის სწორად და კარგად გათვლილი მოსწავლეებზე.
შემდეგ
გავეცანით პროექტის წარდგენას .პროექტის განხილვას, ანალიზსა და სინთეზს. პროექტის
ბოლოს განხილა ანალიზი და სინთეზი არის პროექტის უმნიშვნელოვანესი ეტაპი ვთვლი,რომნ ეს ტრენინგი მომცემს საშუალებას ეს
ეტაპები მაღალ დონეზე და სწორად განვახოერციელო ,შემდგომ პროექტებში,რომელთაც დავგეგმავ ჩემს პრაქტიკაში.
ვთვლი
ტრენინგი intel, პროექტებით სწავლება წარმტებულად გავიარე . სასწავლო
პროცესი ჩემთვის და ჩემი მოსწავლლეებისთვის, ასევე მშობლებისთის ,რომელთაც აქტიურად
ჩავრთავ პროექტებში საინტერესო და ნაყოფიერი გახდება. ტრენინგის მსვლელეობაში
ასევე შევქმენი ბლოგი ,რომელზეც განვათავსე სხავდასხვა მასალები .
ვთვლი
რომ პროფესიულ განვითარებაზე ზრუნვა აუცილებელი და მნიშვნელოვანია ჩვენს
პროფესიაში.


Комментариев нет:
Отправить комментарий